مدبرنژاد: پیگیر مشکلات کارمندان زن هستم 

کد خبر: ۱۰۹۰۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵ 31 January 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از  روابط عمومی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری به دعوت مشاور بانوان این سازمان، از مرکز جهاد کشاورزی چیتاب در شهرستان بویراحمد بازدید کرد و پای درد و دل همکاران این مرکز نشستند. 

 

عاطفه‌السادات مدبرنژاد در این نشست اظهار کرد: دیدن زنان توانمندی که هم در سنگر خانواده و در بخش مادری و همسری، و هم در سنگر اجتماع و بخش مسئولیت اجتماعی خود به درستی ایفای نقش می‌کنند، لذت‌بخش است.

مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری تصریح کرد: در نظام اسلامی، جهت‌گیری قانون و دولت خانواده محور است و این فرصت مناسبی برای بروز توانمندی جامعه زنان است.

وی افزود: البته حضور زنان در جامعه به خصوص در کنار هویت مادری آنها، تعارضاتی را برایشان ایجاد می‌کند که نیازمند مدیریت شخصی و کمک مسئولین هر دو در کنار هم است.

مدبرنژاد گفت: در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت انتظار می‌رود تمهیدی برای ساعت کاری زنان شاغل اندیشیده شود.

مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری وعده داد تا مشکلات و خواسته‌های بانوان شاغل در جهاد کشاورزی را با استاندار و دیگر مقامات مرتبط مطرح و تصمیاتی برای تحقق این خواسته‌ها اتخاذ شود. 

 

در پایان این نشست، خانم مدبرنژاد به همراه خانم حبیبی، منور صفایی‌نیا و زهرا طالبی مشاور زنان رئیس سازمان جهاد کشاورزی از قسمتهای مختلف مرکز جهاد کشاورزی چیتاب بازدید کردند و در جوی صمیمانه پای صحبت کارکنان این مرکز نشستند. 

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، زهره حبیبی نیز در این نشست ضمن خوشامدگویی به خانم مدبرنژاد و همراهان به اهمیت حضور خانم‌ها و فعالیت‌های آنان در مراکز جهاد کشاورزی اشاره کرد. 

 

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: همکاران خانم، با وجود مشکلاتی که دارند به خوبی پهنه‌های تحت پوشش خود را مدیریت کرده و مسئولیتهای خود را به بهترین نحو انجام می‌دهند.

وی مراکز جهاد کشاورزی دهستان‌ها را پایگاه مهم حل و فصل مشکلات کشاورزان عنوان کرد.

حبیبی اظهار داشت: دلیل رضایت بهره‌برداران از بخش دولتی، عملکرد و پاسخگویی درست کارشناسان جهاد کشاورزی در این مراکز است.

در ادامه این نشست، رئیس مرکز جهاد کشاورزی منطقه چیتاب، آماری از زیربخشهای کشاورزی و عملکرد این مرکز ارائه داد.

اعظم غیاثی، بانوان همکار خود را نمونه موفقی از جامعه زنان معرفی کرد و گفت: زنان کارمند نشان دادند که علاوه بر مدیریت کانون خانواده، برای مسئولیت‌های بزرگ هم می‌شود به آنها اعتماد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار